Практична робота як складова компетентнісного підходу у вивчені географії

           14 листопада під час заняття географії, студенти групи М-232 під керівництвом викладача Грубої Л.Є. формували та закріплювали навички просторової організації країн Європи та особливості їх економічного розвитку. Важливу роль у формуванні предметних компетентностей виконують  практичні роботи, які передбачені навчальною програмою з дисципліни. Під час практичної роботи «Особливості просторової організації економіки країн «великої шістки» Європи», студенти опрацювали аналітичні і статистичні матеріали , визначили чинники розміщення господарства у вибраних країнах, з’ясували особливості галузевої структури економіки та нанесли на контурну карту діаграми галузевої структури. 

          Студенти працювали у зошиті з друкованою основою, який рекомендований МОН України, та відповідає особливостям навчальних можливостей здобувачів освіти. Також під час роботи використовували політичну карту Європи та кольорові карти-додатки до зошита практичних робіт. Дана робота має важливу функцію у структурі розділу «Країни Європи», оскільки дозволяє сформувати розуміння просторової і галузевої структури господарства країн Європи та перспектив їх розвитку

           Під час заняття студенти працювали згідно з інструкцією практичної роботи за індивідуальними варіантами вибору країн, завдання які викликали складність обговорювали в ході «мозкового штурму» та вправи «знайди на карті» і приймали правильне рішення.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *