Історична пам’ять – крок до національної самоідентичності

     Вивчаючи Всесвітню історію ХХ ст. здобувач освіти зупиняється перед цілою низкою трагедій і катастроф, які довелося пережити людству від початку новітнього періоду і до межі тисячоліть. Так, розглядаючи тему «Провідні держави світу у міжвоєнний період», з’ясовують як зароджувалися та поширювалися нові форми політичних режимів – тоталітаризм, та його різновиди комунізм, нацизм, фашизм, та як ослабла демократія, що допустила до влади диктаторів, що чинили страшенні злочини проти  людяності та окремих народів прикриваючи їх благими гаслами побудови могутньої держави.

    Зокрема студенти групи Е 231, під керівництвом викладача Грубої Л.Є. в ході заняття- реквієм, що відбулося 29 листопада під гаслом «Памятаємо-Перемагаємо», розкриваючи історичні процеси що відбувалися  в Німеччині, Італії та СРСР прийшли до висновку, що найбільше злочинів проти власних народів вчиняв  радянський комуністичний режим в 20-30-х рр. Саме він застосовував масовий терор, репресії, антилюдську політику, що призвела до багатомільйонних жертв, зокрема і голодомору 32-33рр., студенти проаналізували фрагменти презентації «Голодомор 1932-1933 років»  переглянули документальний фільм «Великий голод», та книжкову виставку, у бібліотечному залі присвячену трагічній події, яку організувала завідуюча бібліотекою Швалюк Т. І.   

    Заняття виявилось цікавим та насиченим елементами презентацій, демонстрацій, наповнене надзвичайно емоційним змістом (прослухали спогади очевидців подій), порівняли з сьогоднішніми злочинами росії проти України і українців. Узагальнили вивчення теми – рефлексією у формі есе «Голодомор-трагедія українського народу»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *