БІНАРНЕ ЗАНЯТТЯ ЯК  ФОРМА  РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА

Для сучасної  освіти характерним є зростання обсягу необхідної інформації і зменшення часу, відведеного для її засвоєння.

З метою забезпечення якісної фахової передвищої освіти викладачі циклової комісії обліково-економічних дисциплін Кропивницького  аграрного фахового коледжу  впроваджують  інноваційні технології, що реалізовуються через бінарні інтегровані  заняття.

Ідея інтегрованого навчання завжди актуальна, адже сприяє формуванню цілісної системи знань і вмінь студентів, розвитку їх креативних здібностей та потенційних можливостей. Бінарне заняття розглядається як форма педагогічного партнерства двох викладачів та студентів.

Так,  14 листопада 2023 року для студентів випускних курсів зі спеціальності 208 «Агроінженерія»   заняття з дисципліни «Ведення фермерського господарства»  за темою «Організація обліку та облікової політики фермерського господарства»  провели  два викладачі Лілія Кудрінок та Тетяна Удовенко. Питання теми було розкрито засобами мультимедійної презентації на основі тісної взаємодії викладачів зі студентами та інтеграції фундаментальних й спеціальних дисциплін: «Економічна теорія», «Економіка і організація аграрного виробництва», «Бухгалтерський облік».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *