Виховна робота в коледжі займає провідне місце серед всіх інших не менш важливих напрямів роботи педагогічного колективу коледжу. Головною метою виховної роботи є формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадянською позицією, готової до конкурентного вибору свого місця в житті.
Виховний процес в закладі освіти органічно переплітається з навчанням студентів, опануванням основами наук, багатством національної і світової культури.
Серед педагогів коледжу давно утвердилась думка, що успіх виховного процесу залежить від стосунків між викладачем та студентом, які повинні будуватися на основі співдружності, співробітництва і ділового партнерства; вихователь має глибоко розуміти природу вихованців, їх індивідуальні риси і можливості, поважати особистість молодої людини, турбуватися про її гармонійний розвиток.
Педагоги коледжу підвищують результативність виховання шляхом вдосконалення традиційних форм роботи, пошуку нових систем виховання, впровадження розвиваючих технологій.
При плануванні виховної роботи на рік основою є такі принципи виховання:
- природовідповідність виховання
- культуровідповідність виховання
- демократизація виховання
- гуманізація виховання
- активність, самодіяльна і творча ініціатива студентської молоді
- безперервність і наступність виховання
- єдність навчання і виховання
- диференціація та індивідуалізація виховного процесу
- гармонізація родинного та суспільного виховання
Основним напрямом виховної роботи є громадянське виховання. Під час занять, а також в позааудиторній роботі педагоги ставлять за мету сформувати свідомого громадянина, патріота, професіонала, тобто людину з притаманними їй особистісними якостями і рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою, спрямованими на розвиток демократичного громадянського суспільства.
В колективі ведеться серйозна робота по формуванню високої мовної культури, оволодінню українською мовою. Викладання ведеться українською мовою, загальні заходи в коледжі проводяться тільки рідною мовою, бібліотека комплектується підручниками українською мовою.
Правова освіта є важливим аспектом виховання громадянина. Саме недостатня правова освіченість і культура є одним з чинників збільшення кількості злочинів і правопорушень, скоєних молоддю. Це розуміють викладачі коледжу, і тому правове виховання і профілактика правопорушень є важливим напрямом роботи колективу. В системі превентивного виховання профілактична та правоосвітня робота є рівнозначними.
Виховуючи у студентів трудові навички, позитивне ставлення до праці як єдиного засобу забезпечення гідного існування і морального задоволення, викладачі залучають студентів до суспільно корисної праці у різних її формах: упорядкування прилеглої території, виготовлення обладнання, чергування по коледжу тощо.
Відомо, що цілісний процес виховання передбачає художньо-естетичну освіченість і вихованість особистості. Виховуючи у студентської молоді естетичні погляди, смаки, які ґрунтуються на народній естетиці та на найкращих надбаннях цивілізації, педколектив прагне виробити у студентів естетичну активність, бажання вносити прекрасне у життя, примножувати культурно-мистецькі надбання народу.
Протягом року керівниками гуртків художньої самодіяльності проводиться багато загальноколеджійних свят:
- Свято першого дзвоника ;
- Концерт до Дня працівників освіти;
- Концерт до Міжнародного дня студентів;
- Концерт до Дня працівника сільського господарства;
- Вечір відпочинку для студентів до Дня Святого Валентина ( в гуртожитку) ;
- Концерт до свята 8 Березня; Конкурс “Міс коледжу”;
- Конкурс “Студент року”;
- Музична композиція до 9 травня “Величне слово — Перемога”;
- Вручення дипломів — концерт.
Художні колективи коледжу щорічно беруть участь в обласному етапі фестивалю «Софіївські зорі» у форматі концертних програм в усіх жанрах.
В коледжі створений хор, танцювальний гурток, гурток розмовного жанру та КВК.
Студенти мають можливість займатися в різномнітних спортивних гуртках та секціях, які є в коледжі та діють і в гуртожитках коледжу.
Метою напрямку “Формування здорового способу життя” є забезпечення повноцінного розвитку молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров’я, формування фізичних здібностей особистості, гармонії тіла і душі.