Хімія – це експериментальна наука, і саме через хімічний експеримент можна навчити здобувачів освіти мислити. Таке важливе у наш час критичне мислення та здатність аналізувати отримані результати легко розвинути на практичних заняттях з природничих наук. Демонстраційний експеримент має носити навчальний і розвивальний характер, а не просто бути засобом створення ефектності заняття.
Під керівництвом викладача хімії Олени Царенко студенти групи Б-231 провели хімічні досліди по вимірюванню кислотності середовища. Протягом заняття здобувачі освіти впевнились, що для швидкого визначення pH можна використовувати індикаторні розчини, які змінюють колір у залежності від рівня кислотності.
Головною задачею було також дотримуватися правил безпеки та не забувати оформлювати результати досліджень в таблицю для подальшого порівняльного аналізу отриманих даних.