Брейн-ринг: «Етапи розвитку філософської думки»

Ігрові форми навчання полегшують засвоєння навчального матеріалу, формують взаємодію викладача і студента за допомогою гри. Гра дарує емоційне задоволення і спрямована в майбутнє – формує та закріплює властивості, вміння, здібності, потрібні для виконання соціальних, професійних і творчих функцій. Ігрові форми виховують взаємодію, толерантність, комунікабельність та роботі в команді. Для закріплення знань з розділу «Етапи розвитку філософської думки» викладач філософії Наталія Лещукова провела брейн-ринг в групі М-234. Переможці отримали не тільки гарний настрій, а і гарні оцінки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

дев'ятнадцять + одинадцять =