Організація освітнього процесу
у Кропивницькому аграрному фаховому коледжі
Освітній процес у коледжі – це система організаційних і дидактичних заходів, що спрямовані на реалізацію змісту освіти за освітньо-професійним ступенем «фаховий молодший бакалавр» відповідно до державних стандартів освіти. Організація освітнього процесу в коледжі визначається Законами України «Про освіту», «Про фахову передвищу освіту», Статутом коледжу, Положенням про організацію освітнього процесу у коледжі, Правилами внутрішнього розпорядку коледжу. У коледжі розроблені і діють положення, які регламентують освітній процес: про самостійну роботу студентів, систему забезпечення якості знань студентів, відрахування, поновлення і переведення студентів та ін.
Освітній процес базується на принципах науковості, гуманізму, демократизму, наступності та безперервності, незалежності від втручання політичних партій, громадських та релігійних організацій.
Організація освітньої діяльності у коледжі спрямована на створення умов для особистого розвитку і творчої самореалізації студента, формування його національних та загальнолюдських цінностей, створення рівних можливостей для молоді у здобутті якісної освіти, підготовки до життя і праці в сучасних умовах, на розроблення та запровадження освітніх інноваційних технологій, демократизацію освітнього процесу, на розвиток неперервної освіти впродовж життя, інтеграцію української освіти в європейський і світовий простір, на забезпечення соціального захисту студентів та педагогічних працівників, відповідальне ставлення до власного здоров’я та навколишнього середовища, на створення найбільш сприятливих умов життєдіяльності студентів.
Зміст освіти – це науково обґрунтована система дидактично та методично оформленого навчального матеріалу для різних освітніх і освітньо-кваліфікаційних рівнів. Зміст освіти визначається освітньо-професійною програмою підготовки, навчальними програмами дисциплін, іншими нормативними актами органів державного управління освітою та закладу фахової передвищої освіти і відображається у відповідних підручниках, навчальних посібниках, методичних матеріалах, дидактичних засобах.
Зміст освіти включає нормативний та вибірковий компоненти. Нормативний компонент змісту освіти визначається відповідним державним стандартом освіти, а вибірковий – здобувачем освіти.
Освітні програми на сьогодні є системою освітніх компонентів на відповідному рівні фахової передвищої освіти в межах спеціальності, що визначають вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за такими програмами, перелік навчальних дисциплін і логічну послідовність їх вивчення, кількість кредитів ЄКТС, необхідних для їх виконання, а також очікувані результати навчання (компетентності), якими повинен оволодіти здобувач відповідного ступеня фахової передвищої освіти.
Освітня програма профільної середньої освіти для підготовки:
№ п/п | Найменування | Посилання |
1 | Фахових молодших бакалаврів на основі базової загальної середньої освіти | Переглянути |
Освітньо-професійні програми підготовки фахових молодших бакалаврів(тимчасові):
№ п/п | Найменування | Посилання |
1 | Освітньо-професійна програма Агроінженерія | Переглянути |
2 | Освітньо-професійна програма Електроенергетика | Переглянути |
3 | Освітньо-професійна програма Маркетинг | Переглянути |
4 | Освітньо-професійна програма Облік і оподаткування | Переглянути |
5 | Освітньо-професійна програма Право | Переглянути |
Положення про порядок розроблення, затвердження та моніторинг освітньо-професійних програм | Переглянути |
Освітньо-професійні програми підготовки фахових молодших бакалаврів(згідно стандартів):
№ п/п | Найменування | Посилання |
1 | Освітньо-професійна програма Агроінженерія | Переглянути |
2 | Освітньо-професійна програма Електроенергетика | Переглянути |
3 | Освітньо-професійна програма Маркетинг | Переглянути |
4 | Освітньо-професійна програма Облік і оподаткування | Переглянути |